balpetegimmmm benimde 4 ay 22 günlük. 😊
Aynıyız çünkü 4. Ayda uyku gerilemesi var. Yani. Uykular bölük pörçük olabilir. Bayılır derecede uykuya geçip 15 dk. snr uyanabilir. 🤷🏻♀️ Sebepsiz çok ağlayabilir, mızmız olabilir.
Yapıyor musunuz bilmiyorum ama 4. Ayda kundaklama biter. Çünkü ilk 3 Ay önemlidir snr ki aylarda önerilmiyor.
- Ay da uyku eğitimi vermek gerekir. Ama 5. Aya kadar da destekli bile olsa saat düzeni olmalı. Ve bu konuda tutarlı olmanız gerekli.
4-6 aylık bebekler 1,5 - 2 saat aralıklı olmak üzere 3 ya da 4 uyku yaparlar. Sabah en erken 7, en geç 8 kalkmış olması gerekiyor. Akşam da en erken 19, en geç 20:30 da yatmış olmalı.
Bu saat aralıklarında göre saat düzeni yapabilirsiniz.
Ayrıca uykuyu öğrenene kadar rutin yapmanız da gerek. Bebekler düzen severler. 😊