Bebeğim var artık tutunup kalkmaya başladı beşiğin kademesini alta indiremiyorum,yukarda kaldığı için de korkuyorum düşecek diye gece yanına yaslanıp anneyani beşikte emizriyorum sık uyanıyor siz nasıl bir yol izlediniz benim gibi bir sorunla karsilasanlar