Gulsah01 Nelerdir anneler .19 ay içindeyiz calpol ve dolvenden başka bise içirmiyorum. Cok kotu öksürüğü var.grip atlattı. Siz napyosunuz bu süreçte. Neler kullanuorsunz
Cheddar Gulsah01 prospan içilebilirsiniz ama öksürmesi iyi bişey doktorlar çok önermiyor öksürük kesici şurupları. Ihlamur içilebilirsiniz bol limonlu ballı. Kuşburnuda olabilir onlar göğüsü rahatlatır. Calpol dolven ateşte kullanılır sadece
Busraata Gulsah01 prospan zaditen kullanıyorum bitkisel öksürük ve hırıltı için,eğer gripse iburamin zero genelde dogaldan yanayım ıhlamur etsuyu sarimsakli çorba ayaklarının altına limon sürüyorum ateşi yoksa kantaron yagıyla bir güzel yağlıyorum
Ddddddd01 Busraata elma kabuğu limon nane kaynatıp veriyorum göğsüne sırtına zeytinyağı sürüyorum bide soğuk buhar yapıyorum nefesi açılsın diye
Busraata Ddddddd01 soganin üzerine karanfil batir 10tane inanilmaz rahatlatiyor antiseptik özelliği var,uyurkende yakinina koy klima vs açiyorsan buhar makinesi varsa çalistirabilirsin ve sürekli havalandir evi canim
Busraata Asdfffa limon grip oldugu için ayaklarinin altina masaj yaparak uyguluyorum kantaron yagida öksürük grip üşütme icin ama yuksek atesi varsa kullanmayın zeytinyagıyla yağlayın