Kızlar bebeklerde kabızlık nasıl oluyor 3 ay 10 günlük sadece anne sütü alıyor gaz sıkıntımız yok ağlarken sürekli ıkınarak ağlıyor kendını geriyor gazı varmış bezini de çok doldurmuyor az az yapıyor 3 kez flan oluyor günde (büyük tuvaleti) d vıtamınınden olabilir mi acaba bu durum pedıa D kullanıyoruz sızde de oldu mu bu sorun acaba lütfen yazar msınz kızlar