Sevgili anneler kızım 14 aylık 11. Aya kadar mükemmel bir uyku düzenimiz vardı en fazla bir kere uyanıyordu yada hiç uyanmıyordu 11. Ayda. Sonra ne olduysa en az 3 kere uyanıyor çok yıprandım gerçekten sadece mama içince uyuyor ben be yapcam ayrıca kalp problemim var oda bu yorgunluktan nüksettş be yapabilirm ben