Bebegim 4 aylık gece uyutuyorum yataga bırakıyorum ben yanından ayrıllır ayrılmaz nasıl anlıyorsa aglıyor. Gunduzleri de ayagımda sallıyorum ayagımdan indirdigim an uyanıyor. Sürekli ayagımda sallamam gerekiyor. Bu durum beni cok yoruyor. Ne yemek ne temizlik yapamıyorum. Böyle olup da üstesinden gelen annelerimiz varsa önerilerinizi bekliyorum🌸