Oğlum 19 aylık 3-4 gün öncesine kadar düzenli bir hayatımız varken sanki sihirli bir değnek değdi ve akşam vakti huysuzlanmaya, yatmadan önce de öfke nöbetleri geçirmeye başladı. Bildiğimiz kriz geçiriyor, kucakta tutamıyorum imkanı yok ağlıyor kusuyor(ağlayınca kusan bir çocuk maalesef) ve imkanı yok ilgisini dağıtamıyorum. Ayağıma alınca susuyor bir tek. Ona da hiç alıştırmadım ama en son annem bir dene dedi sustu. Ama gece aynı nöbetle geri kalkıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. 1,5-2 yaş arası için internette 2 yaş sendromu diyorlar ama doktora gitmeli miyim? Tecrübeli anneler yardım edin 😭