Arkadaşlar bebeğim ufakken yine uyurdu iki saat arayla şimdi beş ayı biticek salyasida var eli ağzında ondan mı bilmiyorum sürekli sallıyorum birakinca uyanıyor uyusada en fazla yarım saat kırk dakka sonra hemen emmek istiyor beş dakka emiyor uyuyor kısa emiyor doymuyormu acaba anlamadım hep.uykusuz çok zor gündüzde kucakdayiz tek başıma napicam bilmiyorum tavsiyeleriniz varmı