Ecmoms Bebeğim 50 günlük mama+meme gidiyoruz. Gün içinde anne sütüne agirlik verip gece mama veriyorum genelde. 3 saatte bir beslemeye calisiyorum ama anne sütü aldiginda 2 saatte acikiyor tekrar besliyorum. Şuan derin uyuyo ama en son beslenmenin üzerinden 3 saat geçti sizce saat tutmayı birakip yalnizca aglayip kendi istediginde beslemenin vakti gelmis midir ? Uykuya da ihtiyacı var
B896 Ecmoms cnm bizde 41 günlüğüz sezeryanla oldugum için sütüm gec geldi biz tek mama veriyorum ilk zamanlar bende hep saatli verirdim doktor kilosu iyi ilerliyor saat dikat etmen gerekmiyor olaki 4 saat filan gecti Ozman kaldırıp ver gerci daha 4 saati görmedim nezman isterse ozman veriyorum ama saat lere dikat ediyorum en azından yokmu açmı neden huysuz onu analmış oluyorum
66ays Ecmoms evet gelmiş birinci aydan sonra tokluğu biliyorlarmış gece uyanmazsa uyandırmayın demişti doktor
Naz-s Ecmoms benim ikizlerim var suan 2.5 aylık doğduklarından beri hiç öyle saat tutamadım daha doğrusu asla kalkmıyorlardı ne yaptıysam olmadı bende bıraktım hep kendileri istediğinde verdim zaten 2 2,5 saati geçmiyordu şimdide 3 saatte bir kalkıyorlar ben kaldırmıyorum
Cigdemss Ecmoms ben 40 çıktıltan sonra gece uykusuna geçince uyandırmadım . Günde 1 kez 5-6 saat ıyuyabilir demişti dr. Sonrası için gece 3 saate besledim gündüz ne zaman isterse . Bu şekilde uyku düzeni de bozulmadı
Mrvyyl B896 bizdede ayni durum sezaryan sut gec geldi, gogus ucum hic yok bebek tutmadi silikon uc aldik oda ise yaramiyor makina ile sagip sut veriyoruz gunde 1 defa falan mama takviyesi yapiyoruz, peki sizin sut gelmeye baslayinca naptiniz?
Ecmoms Bende oyle yapayim diyorum canim 4 saatten fazlasina bende dayanamam zaten 4 saattede heralde kan sekeri dusmez gelisimi ve kilo alimi guzel
Ecmoms Anne sütü sarılığı var amaa kilo ve gelisimi güzel aceba bi soeun olur mu ben uyandirmasam aciktiginda uyaniyor zaten
B896 Mrvyyl Sütüm geldikten sonra tutturmaya çalıştım hep öyle zorlamışım ki dikiş kerim acıldı baya zor günler geçirdim tutu sonunda ama museferde biberona alıştıgı için lop lop gelsin istiyor göğsümde cıldırıryor 5 dk sonra daha dün gitim doktora kontrol için bu durumu analtım cünkğ doktorumuzu değiştik süt var da azda olsa sağma makinasıyla sağ ver dedi bende el pompası vardı o işe yaramaz pek az sütü coğaltmaz şimdi elektrikli pompa arağışımdayım mama veriyorum cnm ilk 30 ml sonra 60 ml oldu şimdi 90 ml yapıyorum istediği yerde duruyor içmiyor
Ecmoms B896 kiwinin elektrikli sağma makinasını kullaniyorum hem uyvun hemde memnunum arastirin isterseniz
Ecmoms B896 ama makina cok ta iyi bisey degil benim sütüm sağmaktan tazyiklendi şimdide o yüzden zorlaaniyor emerken sütün az gitmesi kadar cok gitmesinede sinirleniyorlar malesef
B896 Ecmoms tabikide öyle ama sütüm öyle ahım şahım yok malesef emediği için artmıyorda ilk el pompası ile sagıyorum 60 zor cıkıyor ikinci defa biberon zemini zor kaplıyor oyüzden ellektirikli ile sağmam lazımm doktor cogalır dedi ama inşallah öyle de olur mamayı birtek gece veirim diye düşünüyorum