Arifeeee youtubeye gir öğrenci kredisi yapılandırma yaz gib e yönlendiriyo ordan yapabilirsin. E devletle giriş yapılıyor. Ben 1 dönem aldım aldığım para 3500 dü faiz binmişti 5500 olmuş yapılandırmada 3900 e düştü nakit ödedim 3500 oldu. Sevindim bende.