Purpura26 Oğlumun saçı hep yağlı gibi yapış yapış duruyor. Yeni yıkıyorum kurutuyorum saçını yine öyle. Şampuandan mı acaba sizlerinde böyle oluyor mu?
Caglarass Purpura26 Köpük şampuanını kullandım aynı etkiyi verdi resmen temizlenmiyomuş saçı, değiştirdim 🤗
Kuzeybabyy Purpura26 ne kadarlık bebeğiniz. ☺️ Bizimde ilk üç ay öyleydi ben yağlandı diye bir sürü şampuan değiştirdim meğersem terden saçları öyle oluyormuş 😅 emerken çok terlerdi. Çok şampuan değiştirmeyin mustela kullanmanızı tavsiye ediyorum
zmerves Purpura26 ben sebamed, mustela ve dalin kullandım hepsinde de ertesi gün yağlı gibi oluyordu bence terleme, ortamda ki toz vs etkiliyor. Baby me şampuan içeriğinin oldukça temiz olduğunu duymuştum. Şampuan kaynaklı olmayabilir
Seydaciimm Kaç günlük bebeğiniz? Ben mustela kullanıyorum kızıma ama onun saçları da ertesi gün yağlı gibi oluyor.
Purpura26 Seydaciimm Kuzeybabyy 2 ay 1 haftalık ya yine biraz dursa anlıcam da yıkıyorum saçı kurur kurumaz yapış yapış duruyor krem falan sürmüşün gibi 😅
Caglarass Purpura26 Johnson’s kullanıyorum şimdi 😂 Bide ilk doğduğu zamandı ıslak sanıyolardı çocuğun saçını. Normal sanmıştım ama değilmiş 😂😂
zeytingozlusaremm Mustela kullandım 9 ay bitti yenisini almadım valla baby me aldım kullandım hiç bir sıkıntı yaşamadık 🙄saçlarını iki günde bir yıkarım benimde kızm cok terler saçları uzun olduğu için