Yani yazisinin cok guzel olmasi muhim mi degil koskoca doktorlar o kadar sene okuyup insan hayatina mudahele ediyorlar ama gelin gorun yazilari cok kotu ona takilmayin nasil istiyorsa oyle yapsin benim oglumda solak fulbol oynuyor 3 yasinda ve sol ayagi ile vuruyor her goren buyuk futbolcu olur diyor iyi seylerine de bakmak lazim 😅