Sarıl şarıl burnu akıyor boğulacak gibi oksuruyor balgami var her oksurmeye kıpkırmızı oluyor çocuk ya doktora gotrdk faranjit bogazı dedi antibytk surup falan verdi burun spreyi falanda evde yapablcgm bitkisel ne var yapipta sonuç aldgnz acaba kekik yağı alayım ayaklarnn altına sürmek için iyi geliyormuş dediler ıhlamur elma kaynattm biraz içti başka ne yapablrm her oksurmeye benm ciğerim sokuluyor sanki ya bir iyilesemedi önce rota snra el ayak hastalgi salgın varmış çok büyük dedi doktor ne yapablrm anneler başka söyle bitkisel evde zararı olmayacak 🙏🏼