Merhabalar 5 bucuk aylık bebeğime dr tavsiyesi ile ek gıdaya başlayacağım. Laktoz intörelansı var. Yogurt peynir nasıl yapacağım laktozsuz sütten mi normal sütten mi. Laktazm damla kullanıyoruz ondanmı damlatacağım yiyeceklerine. Kafaö karışık. Bizim gibi olan ek gıdaya başlayan varmı?