Kızlar iyi aksamlar . Bebeğim bir aylık olcak cuma günü. Anne sutu artı mama olarak devam ediyoruz. Sütüm yeterli gelmiyor doktorda o şekilde devam edelim dedi . Şu an hipp organik combiotic kullanıyoruz. Bebegim seviyor tadını, gazlı bir bebek mama yaradımı yaramadımı tam anlayamadım. Mamayı yediğinde kusması olmuyor . Fakat günde bir defa yada 1.5 günde bir kaka yapıyor ve çok zorlanıyor. Aptamil comformil varmis gazlı bebeklere önerilen ,kaka yaptırması ve gaz çıkartma sorunu yaşamamış kullananlar bunun yanında hiç memnun kalmayanlar da yok değil tabi . Kullanan veya benimle aynı durumda olan var mı acaba . Tecrubelerinizi sormak istedim .