Mucizemsin21 Melegim1 bence verin bizde dğn olduk bende 37.5 bekledim vermek için ama düşmedi 4 saat sonra bida verdim anca düştü tabi yinede siz bilirsiniz gece boyu ateşliydi yavrum
sademinannesi Melegim1 1 çay kaşığı calpol verebilirsin 2.ay aşıları bizde ağır geçmişti ateş ve çok ağlama olmuştu canı çok yanıyordu süreklide ateş takibi yapmalısın gece çıkabilir ateşi
pandemibebegi Melegim1 38 i geçerse verin diyor doktorumuz. Ama aşılardan sonra ben bazen 37,7 lerde falan veriyorum çocuk rahatsız gözüküyorsa. Mutlaka sık sık kontrol edin ateşi bir anda çıkabiliyor. Gece de alarm kurup düzenli şekilde kontrol etmek lazım.
Banu- Melegim1 Çok normal 38 e kadar calpol yok üzerini hafifletin 38i geçerse calpol verin demişti doktor. Korkmayın ertesi güne düzelir. Gece boyu takipte kalın tabi.
Birnazz Bende 2 ay aşısından sonra 37.5 atesteyken vermedim normaldir diye ama yükselmişti korkmuştum düşmeyecek diye. Siz bilirsiniz ama isterseniz verin ateş düşürücü
Derya-Anne Melegim1 kizimim 37.5′dan yukarı çıkmamıştı bakalım oğlumun nasıl olucak cuma günü bizimde 2 ay aşımız var
BabyAsiia Melegim1 daha geçen hafta 37.5 ateşten hastaneye gittim. 1.5 aylık bebeğim. Doktor artık yenidogan sınıfında değil ve bu ateş normal dedi. Kontrol edin 38 olana kadar müdahale etmeyin. Calpol falanda vermeyin. Geçmiş olsun
AryaDuruMomy Melegim1 geçen ay bizde olduk doktorum 38 i görmeden ilaç verme dedi takipte kal her on dkya bşr ölç 38 i görürsen ateş düşürücü ver şuanda da üzerindekileri bir tık incelt bence yükselmesin en azından
yasacmalamalo Bızım de 37.5 oldu ebe ver ddi calpol ama bnm baska bir tandığım ebe 38 e kdr norml ddi ince gıydırdım bende gece de hep sabaha kdr kontrol eddm sukur yukselmedı vermedim o yzden ertesı gun de şükr bişiymız kalmadı
Bebegimm1 Melegim1 38den sonrasi ateş sayiliyor takip edin koltuk altından veya kulaktan olçum yapın oralar dogru sonuç verir eger ateşi yoksa huysuzsa agrisi varsa da calpol verebiliyorsunuz.