Keeee Merhalar 3 aya girmemize 3 gün var bu atak ne zaman biter kucağımdan inmiyor gün boyuncsa😒😒😒😒😒😒
cemreninnannesii Keeee 4.atak gümbür gümbür geliyor sonra biri bitmeden biri başlıyor bezdiiikkkkk🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Dnz-kbr Keeee bnun 4u 6si 8i derken 2 yaşı suyu buyu o yüzden hepsi geçeck diyip sabır de arkadaşm 9.aydayiz 😐
cicek10 Keeee benim de öyle artık tadını çıkarmaya çalışıyorum kanguru aldım işim olunca onunla alıyorum kucağıma işlerimi öyle hallediyorum 😬 gaz sıkıntısı olmasa da keşke hep kucağımda olsa
cemreninnannesii Keeee 10 aylık bacağımda yapışık geziyoorr😂 4.ay atak döneminde uyku düzensizliği emiyorsa meme reddi hep bir huzursuzluk ağlama birde 35 gün sürüyor allah yardımcın olsun o ağlardı ben ağlardım ama geçiyor alışıyorsun🙂