Merhaba kızlar 16 günlük bebeğim var gece çok uyuyor iki saatte bir kalkıp emziriyorum ama bazen uykuya yenik düşüyorum üç saatti buluyor ancak ozaman kendi uyanıyor bu durum normal mi ben sarılığa bağlıyordum ama artık sarılığı da kalmadı Allah’a şükür sizin bebişler ne durum da rabbim hepsine sağlıklı ömürler nasip etsin inşallah hayırlı akşamlar