ervaaakoc-007 Bebeğim bu gün 2. Ay aşılarını oldu sabah bu saate kadar bişey yoktu ama şu anda ateşi 37.9 oldu ne yapmam lazım calpol verdim bu arada bir çay kaşığı
1bocek1cicekannesi ervaaakoc-007 eklem yerlerine kompres yapın banyoda yaptiramiyorsunuz 3 gün takip edin ince giydirin çok geçmiş olsun yarına hiç biseyi kalmaz inşallah benim kızımda da çok feci huysuzluk yapmıştı ağlama krizlerine girdi iki gün 😔