Kızım 18 aylık oldu. Kapalı ortamlara(başka ev, avm, market, cafe) hi çbir şekilde girmiyor. Saatlerce ağlıyor. Evimize kimse gelemiyor. Park dışında bi yere goturemiyoruz. Alıştırmaya çalışın demeyin çok denedik ama ağlama krizinden bayılacak gibi oluyor. Pedagoga gideceğim ama yaşayan tecrube eden var mı bunu?