Merhaba, bebeğim 45 günlük bir mememi hiç emmek istemiyor. O memeğe koyduğumda sürekli kızıp tutup tutup bırakıyor. O memede süt az desem hafif sıktığımda bile süt geliyor. Neden böyle yapıyor olabilir. Doğru düzgün çekmiyor bile diğerini çektiği gibi. Mesala diğerini tuttuğunda sımsıkı kavrıyor istesem de bıraktıramıyorum. Ama diğer memeyi hiçbir zaman o kadar kavramıyor bile neden olabilir. Bu şekilde o memede sütüm azalıcak diye korkuyorum. Ne yapmam lazım nolur biri bi akıl versin ya.