Bizim oğlumuzda ortamızda yatıyor😌 Başlarda sepet beşikte yatıyordu ama baktım yatır-kaldır yatır-kaldır uğraşamıyorum, reflü yatağını ortamıza koydum hep beraber yatıyoruz😀Valla biz ailecek halimizden memnunuz🥰 Eşim de hiç oğlumuzdan ayrılmak istemiyor.. Bence nasıl kolayına geliyorsa öyle yap👍🏻