Merhaba sevgili anneler bebeğim 9 günlük Aptamil mama kullanıyorum sarılık çıktığı için birde sütüm doyurmuyor bebeğimi her iki saatte bir emzirip 60 CC mama veriyorum. Her verdiğimde kakasını yapıyor az az birde kabiz gibi acaba bu normal mi bu kadar sık kaka yapması. Her bezin de kakasi oluyor