emine_metehan aranıyorlar memeyi bırakmıyorlar uyumuyorlar hiçbiri açlık belirtisi değil. Çok şey kullandım bence hepsi boşunaydı 😅 mastit oldum… allah bebeklerin sütünü veriyor yeter ki sakin olalım. Solgar, humana çay, hipp çay, promalt, bestlak damla kullandım. Solgara Hemen başladığım için fark analizi yapamıyorum 1 şişeden sonra bıraktım. Promalt çok etkili. Bestlak hala kullanıyorum fark olduğunu düşünüyorum. Çayların bende işlevi olmadı