Bende antilop var çok memnunum. Doke saça yemek yiyen oğlum var mama sandalyesi çok kirleniyor haliyle sil yıka kurtul.Ve çokta hareketlidir ama öyle düşme uçma ilmadi şimdiye kadar çok şükür. Antiloplar için trendyolda çocukların ayağıni koyabileceği aparatta satılıyor 80-100 tl bişey ondan da aldım. Özetle antiloptan çok memnunum.ha yazın tatilde Pilsan kullanmıştım ,ikeanin yanında çok dandik kalıyor yani guvensjz