Emerken hep geyzine kaçırıyo öksürüyo bu sizce neden oluyo
Ayperiii sütün tazikli geliyor olabilirmi ?
ALD ewetde kaçmaması için ne yapim
Ayperiii bi burnuna bak canım tkılaımı sütün çok tazikliyse biraz sağa bilirsin kendini
Ayperiii biraz daha dik tut canım