Merhaba sevgili anneler biz 1 haftadır 4 aylık olduk demir ilacına (damla) günde yeni başladık günde 4 damla. Bebeğimin büyük abdesti kan gibi görünüyor damladan olduğunu anladım hatta kokusu da bi değişti açıkçası 🙊 biz anneler kokusunu bile anlariz. Velhasıl kelam başına gelen var mı normal bir durum doktoruna sorayım mı?