Öncelikle geçmiş olsun, eğer burnu tıkalıysa açmanızı öneririm, kızım 2.5 aylık 2 kez bu sebepten hastaneye götrdüm, 2 sindede burnunu açtılar. İncecik bir hortum gibi bişeyle. O kadarda açıyordum ama yanlış yaptığımı öğrendim. Brn sırt üstü vaziyette yatırıp izotonik sıkıyordum ama aslında yan yatırıp bir burnuna sonra diğer yanına yatırp diğer burnuna sıkıp burun aspiratörüyle açıyorum. Çok şükür düzeldi kızım. Burnu tıkalıysa öksürük olur dedi doktorumuz. Günde 10 kez açabilrisn, ciğerlerine inmesinden daha iyi dedi. Umarım fikir olur. 5 mmlik enjektöre izotonik çekip 2 bir burna 2 diğer burna yan yatar vaziyette bir anda sıkmak gerekiyor. Geçmiş olsun şifa olur inşallah 🤲