HaticeClk Merhaba güzel anneler bişey sorucaktım size 3 aylık bebeğim gece veya akşamları uyuyurkwn karanlıkta uyumuyor illa ki bi ışık Olması lazım korkuyor sanırım geri uyanıyor ışık açıyorum gece lambası falan sizdeydemi öyle karanlığa alıştırabildinzmi
Aydonika HaticeClk benimki de tam tersi ışıkta asla uyumaz sabaha kadar uyanık kalır gerekirse ışığı sevmiyor ve seste de uyanıyor aslında araba bangır bangır müzik çalsa uyur ama evde en ufak ses olunca uyanıyor maalesef
BBBuse HaticeClk sesle ilgili sıkıntımız yok ama dogdugundan beri sessizlikte uyutmadik hic ordan alıştı
Secuuss HaticeClk ben sallayarak uyutuyırum bıraktıgımda yataktan on dkda çıkıyorum diğer tarafa geçip ytuyorum yabi kolik müziği açık oldugu halde cıt diye ses gelse sar başa yapıyoruz
HaticeClk Secuuss ya Allah kolaylık versin sizede bizimkisi de gazdı maalesef 😏 her gece bi savaşımız oluyor ağlamalı