iremakn Qwrty öyle mi dersiniz 😞 peki ne kadar sürüyor bu bi fikriniz var mı. Yahuuu en küçük kardeşimin doğduğu zamanı hatırlıyorum diğerini hatırlıyorum onlarda böyle şeyler olmuyordu bu zamane çocukları bi tuhaffff
Qwrty iremakn hemde çok fenalar :) ama canları sağolsun.sıkma canını biberon vermedikçe sıkıntı olmaz 2haftaya yakn sürmüştü galiba
ipekk05 iremakn aynı sorun bizdede var sanırım bebeği 3 aylık olan herkeste genel olarak iştahsızlık şikayeti var 3 saatte bir zorla 100 cc sütü içirmeye çalışıyorum aç olduğu için ağlamıyo bile 😵💫
ipekk05 Sevdalianne merhaba hangi pompayi kullanıyosunuz acaba bende sağıp veriyorum sağdığım sütü üç saat dışarda tutup içirebilirim dimi siz nasıl yapıyosunuz
Sevdalianne ipekk05 merhaba ameda lactaline kullanıyorum. Sagdigim sütü 3 saat beklettigim benimde oluyor. Genelde sagip hemen iciriyorum dolaba koymam gerekirse cikarinca benmari usulü isitiyorum. 3 4 saatte bir sağıyorum