selensiskaya Arkadaşlar oğlum 4 aylık bir şeyleri ben eline tutturunca tutuyor sadece kendisi eline alamıyor uzanıyor elindekini de çok çabuk bırakıyor normal mi sizin bebekleriniz ne durumda
Bilgegamze selensiskaya cok normal henuz yeni öğrenmeye başladı canım bundan sonra uzanmaya tutmaya elden ele geçirmeye baslar
selensiskaya Musam arkadaşlarımın bebekleri var aralarında birkaç gün var sadece onlar tutabilince merak ettim ben de teşekkür ederim çok sağolun
Bilgegamze selensiskaya her cocugun gelişimi farklıdır sakın kıyaslama içinden çıkamazsın bu drfa da. Gec olsun guc olmasin