Armanefe Merhaba hanımlar bir kaç gün sonra 5 aylık olacak bir oğlum var. Eskiden emzirdiğim zaman memede uyurdu. Şimdi bir kaç haftadır uyumuyor ve bir sürü yöntem deniyorum. En istemediğim yöntem ayakta sallamak ve malesef ona başladım. Onu da her zaman kabul etmiyor. Giderek zorlaşmaya başladı bu uyuma olayı. Sizler neler yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz minnoşları? Belki aklıma gelmeyen bir yöntem çözüm olur bana da ☺️
Balkupum2505 Armanefe bacım ayakta sallamaya alistirma ilerde cok zorlanirsin ben 5 6 ayliktan sonra yanina yattim elimle oynayarak uyutmaya alistirdim suan 16 ayligiz yanina yatarim elimle oynayarak uyuya kalir tabi ilk zamanlar bu cok zor oldu ama alisti cok sukur.
Rym Armanefe bizimki de 4 aylık ve eskiden daha kolay uyuyordu şimdi uyumak onun için çok zor uyku problemi başladı bizdede iyice uykusundan bayılana kadar uyuyamıyo ve geceleri çok sık uyanıyo
tugceerva06 Armanefe doğduğundan beri kendi kendine uyur hiç müdahale etmedim. 1 yaşında şu an yanına yatarım her zamanki gibi ses çıkarmam oda görev gibi uyur yani rutin
Armanefe Balkupum2505 kızım var 9 yaşında onu ayakta sallamayı 7 yaşında bıraktırdım 😁 o yüzden ayakta sallamak hiç istemiyorum yanına yatmayı deneyeceğim tekrar
3MelekAnnesi3 Armanefe her şekilde uyuttum herkes yok öyle yapma alışır yok söyle yapma alısır dedi 14.ayda tek basına uyumaya basladı suan 18 aylık bence oglum uyusun da nasıl uyursa uyusun yaa öyle böyle büyüyolar cokta sey yapmamak lazım 😊battaniye de sallandı cingene besigi denir onda sallandı puset ana kucagı salıncak besik ayak her türlü uyudu ama tek basına yatıyo suan 😂
Deletedmom78654 Armanefe yatağına koyuyorum bir eline biberonu bir ekine emziğini veriyorum ve odadan çıkıyorum . Kendi kendine uyuyor maşallah . 2 kuzum var ikisini de ayakta ya da kolumda sakladığımı bilmem
BBBuse Armanefe besigine yatırıyorum beşiği sallıyorum, bazen bana dokunarak uyumak istiyor yanina yatıyorum uyuyunca yatagina geçiriyorum
Melis84 5,5 aylık emerken uyur, biraz huysuzsa ayakta sallanarak uyur. Eşim uyutuyorsa bebek arabasında uyur 😁 her yöntem var bizde