Merhabalar
46 gün önce doğum yaptım ve dün aşı oldum. Her üç saatte bir her iki memeden 120 şer ml süt sağarken, bugün sabahtan beri ikisinden toplamda 60 ml zor sağdım. Başına gelen var mıdır? Doktorlarıma sordum bende aşı grip gibi etki yaptığı için olabilceğini söyledi 😔 geri gelmezse diye çok korkuyorum 😢