Kızlar merhaba 2 gün oldu sezeryan ile doğum yapalı evimize geldik her şey güzel gidiyor ama kızıma üretemiyorum diye üzülmeye başladım 🥲sütüm çok az geliyor sağ ğöğsümü emiyor solu da emiyor ama sağ daha fazla mama veriyorum sarılık olmasın diye ne yapabilirim yardımcı olabilir misiniz