3MelekAnnesi3 Kızlar alt üst zıbın var kaç gram düşülmesi gerekir hemsire 200 gram düşüyor olması gereken mi sizin hemsire kaç gram düşüyor 😊
bitterdelisi244 3MelekAnnesi3 100 gram düşüyorlar.. 200 gram ne gyyor sanki🥰🤣 anne için 100 gramın bile önemı var yani
3MelekAnnesi3 Havvakck smdi söyle söyleyim normal Bi hastane cıkısı alt üst birde içinde sıfır kollu zıbın olur en fazla ve 200 gram düştü 😏bu normal mi kızlar Elif2409 Sedagmlksz Yakamoz__00 bitterdelisi244 Zehramine
Ela321 3MelekAnnesi3 normal alt üst 120-130 gr civarı zıbın 60 gr bez 20 gr biz hassas terazide ölçmüştük
Serrax 3MelekAnnesi3 sağlık ocağındaki hemşiremiz 200 g düşüyor ama kendi özeldeki doktorumuz küsuratı kesiyor 50-60 falan
3MelekAnnesi3 Serrax bende hep boş bez takarım cnm temiz olur yani bide alt üst hastane cıkısı ve zıbın 200 gram gelir mi merak ettim
Serrax 3MelekAnnesi3 yok hayır kıyafetiyle tartıyor. Ama bana doktorun yaptığı daha mantıklı geliyor 200 g olması imkansız. 80-100 civarı normal ama
3MelekAnnesi3 Serrax bencede bakıyorum 100 anca gelir gibi mesela gecen ay 4700 dedi 4500 yazdı pc a 😏