minnakkus anne sütü obez yapmaz. Benim oğlum da aynı şekildeydi,gören çevirip ne veriyorsun diyordu.Dönmelere yuvarlanmalara başlayınca (şuan 6,5 aylık) şişlik filan kalmadı.Hareket etmeye başlayınca zaten bu sefer de herkes diyecek ki “aa zayıflamış sütün mü yetmiyor!” Hazırlıklı ol diyeyim ☺️
Antimamacıları da hiç anlamam, bir annenin sütü kesilebilir,az gelebilir,geç gelebilir her şey olabilir.Gerekiyorsa doktor da söyler mama da verilebilir.
Takma insanları,hepsi her şeyi çok biliyor.