Hanımlar 1 aylık bebeğim çok ağlıyor, gazı var dendi. Bir tanıdık da gaz için tatlı badem yağı önerdi, o çocuklarına vermiş çok memnun kalmış. Ben ilk defa duydum, aldığımız eczacı da içildiğini ilk defa duydum dedi, kullanan, ya da bilen varsa yazsın lütfen. Kullandığımız damlalar pek işe yaramıyor bunu deneyeceğim ama çekindim..