Arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim gündüzleri 3-4 saat uyurdu cok güzeldi herşey ama bu 3 gündür cocukta uyku namına bişey yok gündüz hiç uyumuyor gece güzel uyuyor evet ama gündüz de uyurdu simdi yok kalktı sürekli huzursuz sürekli mızmız sürekli ağlıyor.. sürekli meme istiyor meme de durmak istiyor böyle değildi yAni niye böyle oldu anlamadım emziriyorum susuyor ama yatırıyorum onu uyutmaya çalışıyorum yok uyumuyor yanından gideyim direk ağlamaya başlıyor ya da biraz onunla ilgilenmeyeyim 10 dakka telefona bakayım hemen ağlamaya başlıyor neden böyle sizce yaşadınız mı böyle birşey😑