Oykuaygun beyazlı olan bence güzel kalınlığını fotoğraftan anlayamıyorum ama o sizi idare eder bence.. Zaten kaç ay giyecek ki kalınlığa göre içine bişeyler giydirirsiniz bence.. İçi pofidik olanlar güzel olur.. Tek zıbın olmaz ne kadar kalın olsalar da üst çıkarmak alt değiştirmek gerektiği için zor olabilir özellikle avm vs gitmek istediğiniz de illaki çıkarmanız gerekir üstünden bunları da düşünmek lazım o yüzden çok aşırı kalın almanıza gerek yok bence..