Bende oğlum 20 günlükken yaptırdım çocuk cerrahı tavsiye etti küçük ve az hareketli oldukları için bölgesel uyyşturma yeterli oluyor yenidoğanlarda 2aydan sonra narkoz veriyoruz ki bunu tavsiye etmiyoruz dedi
2gün sonra kontrole gittik yenidoğan olduğu için çabuk toparladı ilerleyen zamanlarda daha zor iyiyleşiyor yaralar hareketten dolayı çarpma veya Dikişlere zarar verme olayları yaşanıyor dedi
şimdi 2buçuk aylığız iyili de yaptırmışım diyorum