Bahark27 ilk başlarda memeler olduğundan fazla süt üretirmiş bu da memelerin şişip sizlamasina yol acarmış zamanla yaklaşık 2 3 aydan sonra terbiye olur rahatlarsin. Zaten yenidoganmis bebeginiz sizladikca emzir bebegi bosalsin rahatlasin göğüslerin bosaltmasan mastit bile olabilirsin sütün bolsa