Mom5345453 Kizlar 20 gun gecti iki gundur gobek cevremde agri ve aci var normal mi yasayan oldu mu bu durumu ?
tazecikanneee Mom5345453 daha yenisin toparlanırsın bir haftaya . ben ameliyat yapılan yeri hissetmiyorum acaba sizde öyle bir şey var mı? Kaşıyorum mesela bir hissizliği var çok garip
Makaron_88 Mom5345453 evet çok normal tabi kişiden kişiye değişir ama 7 ay oldu bende doğum yapalı hissizlik var
Feyyyzza Mom5345453 normal canım tamamen geçmesi 1 ayı buluyor. Tamamen derken yani günlük yaşantına dönmen. Tamamen maalesef geçmeyecek sanırım ömür boyu arada bir sızısı oluyor.
Mom5345453 tazecikanneee ewet benmde oyle kac gun oldu ben doktoruma sordum hala ödem oldugu icin oyle imis
LarininAnnesi Mom5345453 Daha çok yenisin çok normal. Ben 2 hafta ağrı kesici iğnelerle durabildim. Doktordan da kaynaklı diyolar ben o bıçak acısını çok hisediyodum çok şükür atlattık o günleri kızım 1 bucum yaşında. Ama kesi olan bölgede hissizlik var
Mom5345453 LarininAnnesi o hissizlik gecmeyecek sanirim hayrlisiyla bende atlatsaydim normale donseydim 🥺
Ozge5555 Mom5345453 hissizlik kaliciymis malesef annem dior kac sene gecti hala hissiz🤷♀️ bnmde ole 4 ay oldu hissiz
Mikiii Mom5345453 2 ay oldu hala hissiz ve ağrılı regl olduğumda özellikle artıyor ikinci reglimi oldum kötü geçti yeni toparlanıyorum oluyormuş öyle benim ablam 6.senesi üşüttüğünde vs hala ağırır dikişleri
Mom5345453 Mikiii ewet sicak tutmk lazimmis reglde noalde cok samcili gecior benm smdi daha cok olcak yani 🥺