Clm_ycl Merhaba kızlar 4 ay önce doğum yaptım sezeryan oldum 4 aydır adet olmuyordum bugün kasıklarım hafif ağrıdı iç çamaşırımda kahverengi leke vardı sizce adet mi oluyorum beden olmuş olabilir sizce