Esracim Çok lanet birşey.Bende yaklaşık 2 sene mücadele ettim bu enfeksiyon ile idrar yollarımdan.Doktora gidiyorum sürekli ilaç veriyor ama ilacı kullanıyorum daha sonra tekrardan kendini yeniliyor.Tam olarak hiç bir zaman tedavi edemedi ne yazık ki sonra Doğum yaptım Allah’a şükür idrar Yolu enfeksiyonu falan kalmadı 😂