Merhaba doğum yaptığım için 3 ay ara vermiştik ilişkiye devam ettiğimizde aşırı kuruluk vardı şimdi de aşırı kaşıntı oluyo böyle kaşıntıdan kanadı resmen şu an tek olduğum için doktora da gidemiyorum mantar mıdır bu doğal yöntemleriniz var mı? Akıntım da çok oluyo o yüzden ped kullanıyodum onu da bıraktım napıcağımı şaşırdım