Suhann zannetmiyorum ben ilk zamanlar çok vermedim mesela 3-4 günde 1-2 kaşık gibi..
bazı doktorlar suyu vermeyin derken kimisi verin diyor.
bence verilmeli.
burada birinde post görmüştüm bebeğinde böbrek ağrısı olmuş doktora götürmüşler böbrekleri çalışmıyor diye demişler su vermediniz mi biz doktorlar su vermeyin deriz ama verilmeli susuz olmaz diye o yorumdan sonra daha da vermeye başladım.
gelişim geriliğine gelecek olursak beslenme öncesi su verilirse beslenmeyi az yapıyormuş ama beslenme sonrası suyu teklif ettiğinizde ihtiyacı kadar içip kalanı içmediğini görürsünüz zaten..