Arkadaşlar bebeğim 3 aylık 2.850 gram doğdu şuan kilosu 5600 gram iki hafta önce aşıya gittiğimizde 5400dü hemşire az almış dedi çok moralim bozuldu gerçekten azmı bu arada anne sütü veriyorum sadece hergün kaka yapıyor hemşire sütün yetmiyormu diye sordu çok kafaya taktım