Kerem200419 25 günlük bebeğim bu nurse herves aldım eczacının tavsiyesiyle kullanan varmı ölçü olarak nasıl kullandınız si.diden tesekkurler
doganursezmag Kerem200419 sabah 10 akşam 15 kullanıyorum ben ama doktor demedi ben 5 damladan başlayıp artırdım
Funda_sare Kerem200419 sabah 5 akşam 5 damla ile başladık. Zamanla yetersiz gelince git gide attırdım. Mesela 1 aylıkken sabah 6 akşam 6 1.5 aylıkken 7 damla sabah 7 akşam zamanla yetersiz gelio anlıyorsun ztn en son sabah 10 akşam 10 veriyorum. 3 aylık olucaz haftaya bayağı faydasını gördük şükür. Ama Bn artı bio gaia die bir bağırsak düzenleyici kullanıyorum.
Cemrelina Aylnemir merhaba ben yarım ölçek veriyorum 3aylığız siz çay kaşığı ile verince faydasını görüyomusunuz
Aylnemir Cemrelina canm allahıma şükürler olsun bnm bebeğimin gaz sorunu olmadı diyecek kadar az dogdugundan beri bu ilacı da düzenli kullanmıyorum bazen gazı oldugun da veriyorum işe yarıyor hemen rahatlayıp uyuyor
Birsu3435 Ozgeymenaraz 1 çay kaşığı kimyon yarin çay bardağı kaynamış suya ekleyip demliyorum ılık olacak şu gün içerisinde bebeğime kaşıkla 4-5 kaşık iciriyorum görün nasıl gaz çıkarıyor hem alttan hem üstten ben sabah ve akşam veriyorum
Rzgr Bizde 1 aylik olduktan sonra 1 ay kullandik doktor sadece 1 ay kullanmamizi soylemisti gunde 3 defa sabah ogle aksam 1 cay kasigi cokta faydasini gormedik. Yediklerinize dikkat edin ne kullanirsaniz kullanin gaz mutlaka oluyor suan 2 bucuk aylik olduk gaz problemimiz yok cunku onun icin gaz yapan hicbirsey tuketmiyorum
Anneci Ben sadece her gece 20 damla verdim sabah da verin dedi eczaneci ama gerek yok bu kadar yeterli ve çok iyi geldi 3. Ayına yakın kendi çıkarmaya başlıyor zaten ve ben bıraktım 👍🏻👍🏻
Kerem200419 Anneci şırıngası var içinde surup şeklinde çekip veriyorum 5 ml verin yaziyo ama bana fazla gibi geldi ilk kez dün gece kullandım 2 ml verdim rahat uyudu çok şükür bu Sabah ta 2 buçuk ml verdim
Nurdanalkanozkan Kerem200419 sabah 10 damla akşamları 10 damla şeklinde kullanıyoruz cnm biz memnunum ben
Nurdann sabah aksam 5 damla damlattim az gelebilir ama benim kizimin pek yoktu gazi cok verebilcek kadar ama çok iyi bir ilactır eczanede calistigim dönemlerde sürekli bunu önerirdik herkezde memnun kalirdi.
Yalin Nurse harveys bizde hic ise yaramadi, bi suredir biogaia kullaniyoruz ama bu duzenleyici tabi gaz icin alleviando ya basladik cok iyi cikariyor, oneririm, dr unuza bi sorun😉
Anneci Kerem200419 ben 20 damla verdim sadece gece hiçbişey olmadı şükür eczaneci öyle demiş eşime.. bi de benim bebek yaşıtlarından iri ondan mı öyle dedi bilemem ama kupüründe de 20 damla yazıyor diye biliyorum