[silindi] Hanımlar kizimda her mevsim geçişinde hirilti oluyor daha once nebulizator kullandik hastanede yattik tekrar kullanmak istemiyorum. Bu kuru kullanip hastalik ilerlemeden sonlandiran var mi ne sıklıkla kullanılmalı? Help ☹ 11 aylik kizim bu arada