Evet çok normal doğumdan sonra düzensizlik olabiliyor.emziriyorum ve benim 40 ım çıktı 5 gün sonra adet gördüm.ve gununude şaşmam çok düzenlidir ama çevremde benim le doğum yapıp sizin gibi düzensiz olan çok kişi var gayet normal düzene girer ilerliyen zamanlarda